Update

Det är svårt att hålla sig borta..

Idag visade det sig att hårt arbete lönar sig.
Denna sms konversation ska ge er bevis på det.
Jag skickar till mor: "Mvg i svenska A och engelska A. Belöning på det!"
Svar: "Ja självklart du är så duktig gumman. Vad vill du ha?"
"Geisha skulle sitta fint, massa geisha."
Mor: "Då fixar jag det."

3 geisha och 3 strong blev resultatet. Värt allt slit, helt enkelt.

Har spanska och fysik prov imorgon och jag har helt glömt bort att plugga. Eller inte glömt bort, bara helt totalt bojkottat. Hur det går numera skiter jag i. Skolan är prio cerio.

Imorgon får jag äntligen beskåda ljuset i alla mörker. Hon som gör livet lite mycket mer värt att leva. Hon som är den, det, allt, alla, hon, Sofia Brainforce.

På lördag far jag till huvudstaden. Skär mig i armen och läser böcker. Fixar hemsidan och knäpper kort. Tänker på dig och vandrar runt. Lever som vanligt i en annan del av Sverige med andra ord.

Jahara.

Kommentarer
Postat av: bjuhr

håll käften och sluta upp med skärandet

jag blir arggggggggg GrAAAaaaaaa00wWww

2008-12-12 @ 11:30:00
Postat av: brainforce

du är guld vännen, hoppas du har haft det bra i stockholm! <3

2008-12-14 @ 15:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0