Synd att inte alla kan få en bild på mig

De tre S:en gav mig gåshud idag. Men de gav mig inte de jag behövde, christmas feeling.
Och på tal om julen så har jag några funderingar...

Fundering 1:
Är det lite ego att ge bort en bild på sig själv i julklapp? "Här får du det bästa man kan tänkas få, Johanna Skogh i en ram."  Visserligen en syster bredvid, men har man en tillräckligt stark vilja kan man bortse det.  I jalle fall, nu ska hela familjen få mig på bild ståendes i Beverly Hills med en Jenny bredvid och det finns egentligen inte något att fundera på, det här är ju årets julklapp 2008. 

Fundering 2:
Jag har egentligen glömt bort denna fundering. Hade den nyss på fingerspetsarna men den simmade bort. Men klockan är 02.40 och kreativiteten är på topp så något skulle man kunna trolla fram..

Om ens mamma säger att hon inte vill ha några julklappar, borde man inte respektera det då och inte köpa något, istället för att göra som min syster och köpa en klänning till henne? Jag stör mig inte så mycket på att hon gick emot mammas vilja, utan att klänning hon tvingar mig att punga ut pengar på är väldigt ful. Det ser ut som något Blondinbella designade 02.43 när hennes kreativitet var på topp.

Fundering 3:
Hur ska bloggen överleva när Alice inte har tillgång till internet?
Fundera på den du!

Jahara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0