Nu äre dags!

Hej, idag springer dockor med kläder utan vingar, kor hoppar i hagen och grisarna ler!
Snön faller inte, men det är alltid lika roligt att göra snöänglar i gräset. Om man ligger i gräset länge blir det missfärgat. Men då måste man ligga där så länge att det blir det.
Om inte köttbullar är runda så är dom inte det, men det gör inte så mycket, för det är smaken som räknas. Och jag ska säga en sak, The people in Tjeckien kokar sina meatbullar. Själv så var det ingen favorit, inte lika goda som Hasses, Johannas pappas! De är en klass av sig.

Nu ska jag ta min tulpan och flyga till japan på min matta, eller det kanske blir bättre om jag tar min ros..
Aja, glad påsk och ät inte för lite av det goda, ät inte för lite av Hasses köttbullar!

Ahara - Sån här blir jag om jag inte har tillgång till det jag behöver ha tillgång till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0