I shouldn't grieve over the past

Är det försent att vända om?
Klart, igår är förr och förr är som förr är. Men skulle jag veta hur idag såg ut för 2 år sen skulle många, nästintill alla, beslut i mitt liv vara annorlunda. Istället för att vandra runt här i Örebro och försöka finna en mening, skulle jag sitta på en brygga på Gotland. Dingla med benen ut över vattnet. Ha en kamera till höger om mig, ett block i mitt knä och en penna bakom örat. Innebandyn skulle ha varit lagd åt sidan och hockeyn skulle stå i fokus. Jag skulle definitivt njuta av en skoldag och inte ångra en sekund.

Men förr är förr, idag är nu och citatet under säger resten.

Though no one can go back and make a brand new start, anyone can start from now and make a brand new ending.
 
~Author Unknown

Jahara.


Kommentarer
Postat av: Alice

Ta tag i det du vill göra då? Vad har du att förlora?

Dessa tankar, de är vad du har att förlora!

2008-12-05 @ 15:49:46
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0