svar

Postat av: Talangscouterna

Har med stort intresse följt er serie "Tomte söker"
Det som varit utmärkande är den fantastiska insats som Ahara gjort. Hennes skådespelarinsatser har visat på fantastisk "tajming" och lugn. Detta har gjort hennes insatser trovärdiga. Vi bedömer att hon har alla möjligheter att gå en ljus framtid till mötes inom teater- och filmbranschen.

Allt gott och lycka till i framtiden

Mitt svar (ahara):
Den som har skrivit denna kommentar är en god människa, även fast jag vet att det inte är någon talangscout. Det känns kul att höra när någon tycker jag är bra.
Tar liksom åt mig även fast jag kanske inte borde göra det, visst blir jag glad.

Varje gång jag skjuter över målet så tänker jag "sikta mot stjärnorna"..
Det gör jag inom denna branch, man ska aldrig sluta drömma!
Det är nämligen alltid lika jobbigt att vakna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0