Confession

Okej, förlåt alla där ute i kylan (om ni inte är inne i värmen, (fast hur många är ute och läser vår blogg?)), alla trogna läsare (I LOVE U GUYS BTW!!!)
Men jag har lixom kommit till den punkt i mitt liv som bloggare då jag lixom vill blogga, men det kommer lixom ingenting ur mig..
Jag har lixom hundra saker att berätta om..
Men det tar jag typ i nästa inlägg..
Funderar på att typ dela upp det på massa olika inlägg så blir det lixom fler, enkel matematik (även för en dum blondin).

Oj, nu typ snacka jag massa om massa jag typ inte borde snacka om, men lixom ibland spårar allt ur..
Men det är som man säger: "Även saker som inte går på räls kan spåra ur"
(Finns det typ nått ordspråk som är så? För jag har lixom aldrig hört det för)

Ahara- lixom typ, inte jag bah!

Kommentarer
Postat av: bjööööhr

du är typ lite såhär knasig i bollen liksom,

lite seg i kolan som jag brukar säga. HIHI

fast saken är den, att seg är du inte.

men snurrig i centralhjärnan möjligtvis D:

<3

2008-12-21 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0