Live from Tullängen- Update

9 dagar i september är så kallade "innebandy fria" dagar. Dessa dagar ska jag förminska genom att börja träna ett f95/96 lag. Det är något jag har velat göra otroligt länge, så det gör nog inte mig så värst mycket.

Idag är jag ovanligtvis väldigt uppbokad. Direkt efter skolan blir det att snacka med Markus "Knarkus, jag har en ful bil" Eriksson, därefter drar man fort som fan till Barbro för att säga hejdå. Sen är det stadsträdgården med Sören och Angelica som gäller. Där ska det smidas planer, I love it!

Nu slutar vi med allt onödigt vetande, så att alla läsare består.
Mer live från Tullängen kommer, ska bara finna något att skriva.

Jahara- Broadcast yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0