Klaga på kvinna

Lite roligt att du klagar på min bloggform, när jag bloggar mer än du. Visst, en gång i tiden var jag hon som skrev 10 inlägg varje dag, men nu är jag inte hon. Fast, för din skull min bror, ska jag göra mitt bästa för att återigen finna en form som duger åt dig.
Jag siktar på 5 inlägg varje dag, ibland mer, ibland mindre. Det kanske kommer hända att det jag skriver är lika med piss, och ibland lika med puss. Man vet aldrig riktigt, men nu jävlar ska jag börja blogga.. Eller efter mitt besök i Kumla.

Jahara- Din skivbutik på nätet

Kommentarer
Postat av: Ahara!

haha, din skiv butik på nätet ;)



det är mer så att jag kollar på våran blogg för att se vad du skriver! allt duger för mig, det räcker med att du skriver hej, du äger ändå :)

2008-08-22 @ 19:26:55
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0